8 Ekim 2009 Perşembe

KIZIMA MEKTUP


Canımın içi kızıma birkaç kelime yazmak istedim.Kesin şimdi kızıyordur."Anneannenin ölümünde burada yoktun, çok zor
günler geçirdim.O günden bu yana kendimi bulamamıştım;sen
canımın içi tekrar kendimi "Annemin eli" ile buldurdun.Sana sonsuz teşekkürler.

Bitmek bilmeyen tavsiyelerimle,dırdırlarımla hep kafanı ağrıttım ama inan hep senin iyiliğin içindi.

Beni değiştirmeye çalışmadığın için,beni beğenmek zorunda
olmadan sevdiğin için,aramızdaki gerginlikleri unuttuğun için,
iyi bir evlat olduğun için, dürüst olduğun için, kendi başına
ayaklarının üzerinde durabildiğin için, iyi insan, güzel ahlaklı olduğun için, yani her şey için teşekkürler bitanem.


Şimdi yüzünde yine kızma belirtilerini görüyorum.Bu yazdıklarıma şaşırıp kalacaksın sonrada güleceksin.Beni anlamaya başladığında olgunlaştığını göreceksin.Seni ÇOK seviyorum.


Sezen Aksu'nun şu sözleriyle kendi anneme sesleneyim:


Ah ne hayatlar ümidiyle,
Zamansız yollara düştük
İlk yenilen biz degildik elbette
Gün oldu dünyaya küstük

Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar aldım acılardan

Ağlama anne benim için ağlama
Ben de herkes kadar yaralandım

Sen ne olur çocukluğumu sakla
Tek kalan bu elimde avucumda
Ağlama anne benim için ağlama


Herbirimiz başka hikaye anne
Bu ayrılık niye
Sen yine ninni söyle bana
Yavrum uyusun da büyüsün
diye........

Anneannenin anısına...sevgiler.....





2 yorum:

Nilgün dedi ki...

Canım benim okurken çok duygulandım.Çiçek kızıma teşekkür ediyorum sana bu blogu hazırladığı için.Boğazıma birşey düğümlendi sözcükleri bulamıyorum.

Unknown dedi ki...

Bu yazını nasıl kaçırmış,okumamışım.Yıllar gözümün önünden geçti,kalbimi acıta acıta.Merak etme canım,senin içindeki çocuk hiç bitmeyecek;çünkü güçlüsün.öperim