22 Kasım 2009 Pazar

Hobilerim

Ben, dünyadaki her şeye sahip değilim ama daha duyarlı, daha olgun, daha bilgili, daha yaşlı ve daha özgürüm. Her şeyim olmasa da, bu vasıflara sahip olmak bana yetiyor. Eleştirilere aldırmıyorum. Kim ne derse desin beni artık rahatsız etmiyor. Büyük kapılardan girmiyor ama küçük gönüllere girebiliyorum. Hep sahip olmak isteğimiz şeyler vardır ama hiçbir zaman var olmak istemeyiz. Biz bir şeyler yapmaya çalışırken hayat başımıza gelir oturur. Ünlü bir şairimizin dediği gibi, ''Ömür dediğin üç gündür. Dün geldi geçti, yarın meçhul, O halde ömür dediğin bir gündür. O da bugündür."
Sizlerle buzdolabımın üzerindeki buzdolabı süslerini (magnet) paylaşmak isterken birden aklıma bunlar geldi. Kendimi anlatmak adına paylaştım.
Buzdolabının üzerindeki süslerim. Dünya'nın ve Türkiye'nin her yerinden kardeşlik birliği yapmak için toplandılar. Umarım seversiniz.
Sevgi ile kalın.....


HER HOROZ KENDİ ÇÖPLÜĞÜNDE ÖTER

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Harikalar:)
Bende bayılıyorum magnetlere..Sitenizdeki tariflerde çok leziz..
Emeğinize sağlık..
SEVGİLER..

ANNEMİNELİ dedi ki...

İlginize teşekkür ederim.Sevgi ile kalın.....