22 Aralık 2009 Salı

Bursalı BlogYazarları Buluşması

Sevgili Bursa'lı blog yazarı arkadaşlarım, bu buluşma işini daha fazla ertelemeden ve uzatmadan yeniyılın öncesine denk gelen haftasonunu yani 26 Aralık'ı buluşma günü olarak belirlemek istiyorum. Aynı zamanda buluşmamız İstanbullularla aynı güne gelecek ki fotoğraflarda aynı zamanlrda paylaşılmaya başlansın diyerek. Ayrıca Saat:13.00 civarı olsun diyerekte tarih ve saat işini aradan çıkaralım diyorum...

İkinci karar vermemiz gereken konu ise mekan olacak. Bunun için öncelikle herkesin ulaşımının kolay olması açısından ortak bir karar vermemiz gerektiğini düşünüyorum. Ben dört tane mekan önerisinde bulunacağım ve gelen yorumlar doğrultusunda çıkan ortak kararı en geç Cuma sabahı kesinleştirmiş ve yayınlamış olmak istiyorum yada hepberabar yeni bir mekan önerisi getirip karar verelim.
Tekliflerinizi bekliyorum.....

Yılbaşı çekilişi için hediyelerinizi şimdiden hazırlamayı unutmayın!!! Bu konuda herhangi bir fiyat aralığı belirlemek istemiyorum ancak el ve\veya ev yapımı hediyelerin tercih edilmesini ben çok isterim yada hediyelerimizin amacına yani küçük birer anıya dönüşmesi için çamsakızı çoban armağanlarının tercih edilmesini öneriyorum siz ne dersiniz? :)

Mekan önerileri için adresler ise:
Kozahan (Heykel)
Kitapevi (Tophane)
Kentmeydanı (Eskigaraj)
Mahvel (Setbaşı)

8 yorum:

gülay mutfakta dedi ki...

sabırsızlıkla fotolarınızı bekliyorum:) ben kısmetse istanbul buluşmasına gideceğim..
sevgiler...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

himmm, ben oyumu Kitapevi ve Mahvel olarak kullanmak istiyorum. samimi, sicak bir ortam olsun diye. malum is cikisi, haftanin yorgunlugu, kavusmanin heyecani, bulusmanin coskusu hepsi bir arada ne güzel:))

Unknown dedi ki...

Canım ben çalışıyorum:(İnşallah izin alıp kaçabilirim yanınıza ama
gelemezsem detayları sabırsızlıkla
bekliycem öpüyorum...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Yazınızı okuyunca çok heyecenlandım...Çokkk önemli bir şey olmadığı sürece kesinlikle geleceğim...Gün ve saat bana şu an çok uygun...Mekan belki setbaşı mahfel olabilir tabi çoğunluğa uyarım...Haberleri sabırsızlıkla bekliyor olacağım...
Sevgiler...

DenDen dedi ki...

Ben buluşma için yazamıyorum. Uzaklardayım. Bloguma izleyici olmuşsunuz, hoşgeldiniz demek istedim

manii dedi ki...

benim için mekanlar sorun değil yani hepsi uygun ama gün açısından sıkıntıya düştüm o günlerde daha önceden planlanmış işlerim vardı bir de yeni taşındım bugünlerde daha toparlamam gerekenler var siz yeri belirleyin inşallah bir fırsatını bulupda kaçarım yanınıza...
sevgilerr...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Buluşma yayınını yeniden yayınlıyorum.Çogunluk Mahfelde hemfikir herhalde..Duyanlar duymayanlara duyursun.Sevgilerrr.Buluşmak üzere.....

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

özicim, veli torlantisi sebebiyle gelemiyor ama ben katilacagim. yakama karanfil bulursam takacagim ama bulamassam beni nezleli burnum ve elimde selpak mendilimle taniyabilirsinz:)