27 Aralık 2009 Pazar

Bursalı Blog Yazarları Buluştu

BursalıBlog yazarı arkadaşlarımla ilk buluşmamız da ilişkilerimizi sanal alemden gerçek dünyaya taşımak oldukça keyifli bir deneyim oldu hepimiz için. Buluşmamız gerçekten çok güzel geçti ve gelen arkadaşlarım EzgiliTarifler, DilekMutfakta, GönülünceLezzetler, FrambuazlıRuhPastasıyım'a çok teşekkür ederim.
İlk karşılaştığımız anda herkesin hemen kaynaşması böyle bir buluşma için ne kadar geç kalındığının sanki bir göstergesi gibi oldu ve sohbet ilerledikçe birbirimizi tanımaya başladık. Ayrılırken ise mutlaka bu buluşmaların geleneksel hale getirilmesi konusunda anlaştık ve ileriki bir tarihte yeniden görüşmek üzere ayrıldık. Bursa'da ilk defa yapılan bu buluşma için sayımız az görünsede benim için hediye dolu, sohbet dolu çok keyifli bir gün oldu. Hem ne derler, "Bugün azız, yarın çoğuz"
Buluşmamıza katılan, katılamayan ve desteklerini bizden esirgemeyen bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
İkinci buluşmamızda daha fazla katılım olması dileğiyle.
Sevgilerrrrr....

AZI KABUL ETMEYEN, ÇOĞUNU BULAMAZ.

12 yorum:

SEDEF dedi ki...

Merhaba, Çok katılmak istediğim buluşmaya ne yazıkki gelemedim. Cumartesi akşamı gelecek misafirlaerin azizliğine uğradım... Ama bir daha ki sefer mutlaka sizlerle tanışmak istiyorum. Ayrıca 2010 yılının sizlere mutluluk getirmesini dilerim.
Sevgiler...

Dilek Mutfakta dedi ki...

gerçekten sayenizde güzel bir gün geçirdik,çok teşekkür ediyor devamını bekliyorum:)))))

Unknown dedi ki...

Canım bende Sedefe katılıyorum bende iş yüzünden katılamadım.Ama inanın ak
lım sizdeydi harika geçmiştir eminim.
Bir dahaki buluşmada inşallah beraber
olmak dileğiyle öpüyorum...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

GERÇEKTEN DE ÇOK HOŞ BİR BULUŞMAYDI. ERKEN AYRILMAM VE BİRAZ DA TELAŞ EDİP AKSİLİKLER YAŞASAM DA ORADA OLMAK VE SİZLERİ TANIMAKTAN ÇOK MEMNUN OLDUM.TEKRAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE..SEVGİLER.

SMİLENA dedi ki...

aa bir buluşma olacak dendi sonra haber gelmedi.gelirdim inanın ki.neyse bir daha ki sefere..
mahfelde mi buluştunuz???

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bende buluşmayı ayarladığınız için size tekrar teşekkür ederim...Sizleri tanıdığıma çok memnun oldum...Sonraki buluşmayı merakla bekliyorum...
Sevgiler...

Sevtap dedi ki...

harika kulaklarınızı çınlattık bizde dün buluştuk harika bu buluşmaların devamını dilerim :)

chunlibeauty dedi ki...

çok güzel bir bulu$ma olmu$ :) bende Bursa'yı cok severim Üniversiteyi orada okumu$tum.. Sizin fotolarda Mahveli görünce oraları ne kadar özledigimi fark ettim :)

durutarifler dedi ki...

AAA ya haberim olmadı yada işlerden göremedim. bir daha ki sefere katılmaya çalışırım
Sevgiler

ANNEMİNELİ dedi ki...

Katılan ve katılmak isteyen herkese,bol bol teşekkür ediyorum.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgilerrrrr.

Sevil Şahin dedi ki...

ay ay ne guzel
harikasınız..

manii dedi ki...

Güzel bir gün olmuş anlaşılan,kaçırdığım için üzüldüm bende inşallah ikinci buluşmada çıkmaz bir engelim ,ama aklım sizlerleydi ,ikinci buluşmada da eğer haberdar edebilirseniz tekrar sevinirim...
Sevgiler...