25 Aralık 2009 Cuma

Bursali BlogYazarlari Bulusmasi

26 Aralik Cumartesi gunu Saat:13.00'da gerceklesmesini planladigimiz bulusmamizin mekani icin son karara vardik sanirim. Oncelikle yarin orada bulunacak olsa da olmasa da mail ve yorumlariyla bana ve bu bulusmaya destek veren herkese tesekkur etmek istiyorum. Ardindan bulusma mekanimizin ortak cikan karar oldugunu soylerek herkesle yarin Setbasi Mahvel 'de gorusmek uzere diyorum simdilik.....
Masamizin kalabalikligi konusunda pek yorum yapamiyorum cunku kisi sayisi hakkinda net bi sonuca ulasamiyorum ancak masada blog isminin bulunacagi bir kart veya etiket olmasi guzel bir fikir bence. Umarim kalabalik oluruz da bize ev sahipligi yapacak bu tarihi mekanda karta gerek kalmadan birbirimizi buluruz:))
Tekrar Gorusmek Dilegiyle....

8 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

sevgili zehra merhaba
mailini aldım ve burdan cevap yazmak istedim öncelikle bannerimizi eklediğin için teşekkür ederim .
Tarifin kek kalıbı ile yapılan bir tarif olmalı bu pilav tatlı kek mufin artık aklına ne gelirse o olabilir
tarifini soft bowl kek yarışması adı altında yayınlayıp link vermen gerekiyor ve yarışmaya katıldıgını sitende belirtmelisin çünki arkadaşlarının oyu ile birinci secilecek
sonrasında bizlere ister mail yolu ile ister yorum olarak tarifinin hazır oldugunu yazman yeterlidir.
başka soracagın tüm soruları cevaplamaya hazırım
sevgilerimle

Dilek Mutfakta dedi ki...

yarın saat 13 de buluşmak üzere,sevgiler.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Yarın kısmetse bende ordayım...Heyecanla yarını bekliyorum...

Unknown dedi ki...

Canımmm ah inşallah kaçıp gelebili
rim öpüyorum...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

inşallah gelebilirim.daha önceden verilmiş söz vardı.olmazsa bir dahaki sefere sevgiler. gelemesemde gelen tüm arkadaşlara sevgiler.

Kendimce dedi ki...

size iyi muhabbetler

blogspotmuzik dedi ki...

bu güzel paylaşımlarınız için teşekkürler ....

Özlem Ekşi dedi ki...

bu güzel etkinliği kaçırdığım için üzgünüm.sizlerle tanışmayı çok istiyordum.Bir dahaki seferi iple çekiyorum sevgiler..