13 Şubat 2010 Cumartesi

Krepli Rulolar


Malzemeler:
* 6-7 adet yapılmış krep (tuz ilaveli)
* Bir kase rende kaşar

İçi İçin:
* İçine istediginiz malzeme konulabilir.

Yapılışı: Kreplerin içine istediğiniz malzemeden koyup iki tarafından katlayarak rolu yapıp üzerlerine bol kaşar döküp, fırında 170 dercede 20 dk.kaşarlar eriyene kadar pişirin. Yerken ikiye keserek servis yapın, tabakta daha güzel duruyor. Domates, sivri biber ve yeşilliklerle birlikte süsleyebilirsiniz.
Afiyet Şeker Olsun...


NOT:
* Ben kıymalı ve soğanlı bir harç yaparak kreplerimi rulo yaptım.
* Patatesli, ıspanaklı, kıymalı, peynirli, sucuk ve sosis gibi malzemelerle yapabilirsiniz.
* Hangi malzemeyi kullanırsanız kullanın mutlaka önceden pişirin.
* Krep yaparken azıcık tuz koyun. Tatlı yapılan kreplere şeker, tuzlu yapılanlara tuz konulur.
* Rulo krepler fırında pişerken domates ve yeşil biberle de süsleyerek pişirebilirsiniz.
* Rulolar pişerken kaşarların üzerine pul biber ekerek süsleyebilirsiniz.




GÖNÜL GÖNÜLE BAKAR, GÖNÜL GÖNÜLE GÜLER

4 yorum:

Unknown dedi ki...

kahvaltıda bayılırım krep yemeye.ellerine saglık.

Özlem Ekşi dedi ki...

Sunumuz da harika olmuş ellerinize sağlık.sevgiler...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ben bir krep canavarıyım.Yemeklerimin hepsinde krep kullanmayı seviyorum.Kreple yapılan bütün tarifleri denemek isterim.zarif yorumlara teşekkür ederim.Sevgi ve saygılarrrrr...

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

selam canım yağsız olduğu ıçın krepi çok severek yaparım elıne sağlık çayın yanında bır dılım aldım