19 Ocak 2012 Perşembe

5.YEMEK ŞÖLENİNDEN KARELER





Yarışmayı düzenleyen ve sponsor olan firmalara, jüriye, sanatçılarımıza, yarışmaya katılan arkadaşlarıma,tebriklerini esirgemeyen tüm dostlara gönülden teşekkürler.







Bu bir Yarışma ilanıdır....
Benim gibi mutlaka herkesin sahip olmak istediği bir fotoğraf makinesi. Özellikle ben yeterli ışık olmayınca çekemediğim resimleri inanıyorum ki böyle makineyle çok güzel çekerim. Harika bir makine...Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarak Canon 600D Kit, Manfrotto 055XProb tripod ve Kata123Go-30 fotoğraf çantası kazanma şansı yakalayın! http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/ sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz. Herkese bol şanslar. Ama ben çok istiyorum... :)))))

18 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ablacım aferin sana.tebrikler

AsOrTiK dedi ki...

özgür şef eşliğinde:)) çok şanslısınız:)) sevgiler

birincisin dedi ki...

TEBRİKLER:)SEVGİLER:)

ANNEMİNELİ dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜRLERRRRR....

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tebrik ederim canım
seni harikasın
emeğine sağlık.
çok güzel resimler
:))))))))

Mary Bergfeld dedi ki...

Congratulations. I see lots of happy faces. This is my first visit to your blog, so I spent some time browsing through your earlier blogs. I'm so glad I did that.I really like the food and recipes you share with your readers and I'll definitely be back. I hope you have a great day. Blessings...Mary

ANNEMİNELİ dedi ki...

Teşekkür ederim..sevgilerrrr...

okuryazar naneşekeri dedi ki...

tebrik ederim :).geçen hafta göko ile konuşmuştuk bunu.tebriklerimi ve selamlarımı iletmesini istemiştim. söyledi mi? :)

sevgiler...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Tekrar tebrikler canım.
Senin için unutulmaz bir anı olmuştur.
Ama bu yazında da dereceni yaz.Ben önceki yayına baktım da gördüm.
Sevgiler...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Çok güzel bir ortam oldugu aşikar..
Tebrikler...
Gülen yüzünüz hiç solmasın..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bloguma bıraktığınız güzel sözcüklere gönülden teşekkürlerrr,sevgilerrrr.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

tebrik ederim:)

Gönülünce dedi ki...

Ablacığım tekrar tekrar tebrikler...
Sevgiler...

Tina dedi ki...

Looks like a fun time!

aslı dedi ki...

Tebrik ederim:)) Böyle haberleri çok seviyorum, arkadaşlarımla gurur duyuyorum. Başarılarınızın devamını dilerim...
Sevgiler:)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bloguma bıraktığınız güzel cümlere gönülden teşekkürlerrrr...

lena dedi ki...

you won in a cooking competition? congratulations!

ANNEMİNELİ dedi ki...

Lena teşekkürlerrr...